ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ

Ο διακόπτης επιλογής καυσίμου, δίνει την δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει το καύσιμο το οποίο θα χρησιμοποιεί. Ο διακόπτης επιλογής καυσίμου τοποθετείται στο ταμπλό του αυτοκινήτου και επιτρέπει στον οδηγό αλλαγή καυσίμου οποιαδήποτε στιγμή (εν στάση ή εν κινήσει). Επιπλέον λειτουργεί και ως δείκτης στάθμης του ρεζερβουάρ (δεξαμενής) του υγραερίου, ενημερώνοντας τον οδηγό με φωτεινά led.

 


ΔΕΞΑΜΕΝΗ

Ανεξαρτήτου ποιας τεχνολογίας είναι ο κινητήρας του αυτοκινήτου και η συσκευή της υγραεριοκίνησης, το σύστημα της δεξαμενής - ρεζερβουάρ του υγραερίου (δεξαμενή, πολυβαλβίδα, ασφαλιστικό, αεροστεγές περικάλυμμα, εξωτερική Βαλβίδα πληρώσεως) είναι το ίδιο.

Αναφορικά με το χώρο τοποθέτησης έχουμε τις παρακάτω επιλογές:

1. Στο χώρο των αποσκευών (πορτ μπαγκάζ)



2. Στο χώρο της ρεζέρβας

3. Στο κάτω μέρος του αυτοκίνητου (αν μας το επιτρέπει το ύψος του αυτοκινήτου από το έδαφος). Αυτή η εφαρμογή είναι συνήθως εφικτή σε ορισμένα αγροτικά και τύπου τζιπ οχήματα

4. Στο χώρο φόρτωσης των εμπορευμάτων (στις κλούβες)

5. Στην καρότσα των ημιφορτηγών

Tο σχήμα και η χωρητικότητα των δεξαμενών ποικίλουν έτσι ώστε να προσαρμόζονται σε όλους τους τύπους αυτοκινήτων. Η χωρητικότητες ξεκινούν από 35 λίτρα και φτάνουν έως και τα 110l λίτρα.
Η πλήρωση της δεξαμενής με υγραέριο, δεν υπερβαίνει το 80% της χωρητικότητας της (π.χ. μία δεξαμενή χωρητικότητας 80 λίτρων, γεμίζει με 64 λίτρα καύσιμο). Οι δεξαμενές υγραερίου που χρησιμοποιούνται στα αυτοκίνητα είναι ειδικών προδιαγραφών και συνοδεύονται από συγκεκριμένες πιστοποιήσεις. Κατασκευασμένες από ειδικό κράμα σιδήρου, υποβάλλονται σε αυστηρούς ελέγχους και περνούν από ειδικά τεστ αντοχής μία προς μία για να αποκτήσουν αριθμό μητρώου, διάρκειας δέκα ετών.

 


ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ

Τοποθετώντας την συσκευή του υγραερίου σε οποιοδήποτε Βενζινοκινητήρα, δεν αλλάζει και δεν αφαιρείται τίποτα από το αυτοκίνητο. Απλά προσθέτονται κάποια εξαρτήματα, δίνοντας την δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί παράλληλα ως καύσιμο και το υγραέριο. Απλή προσθήκη δηλαδή και καμία απολύτως μετατροπή.

 


ΧΡΟΝΟΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ

Στα αυτοκίνητα με καρμπυρατέρ και μονού ψεκασμού, η τοποθέτηση της συσκευής υγραερίου διαρκεί λίγες ώρες (γίνεται αυθημερόν). Στα full injection απαιτούνται συνήθως 2 εργάσιμες ημέρες.

 


ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ

Η συντήρηση του αυτοκινήτου με την χρήση του υγραερίου δεν αλλάζει καθόλου από την προβλεπόμενη του κατασκευαστή. Η συσκευή του υγραερίου, ελέγχεται προληπτικά κάθε 20.000 χμ ή κάθε 12 μήνες (ό,τι παρέλθει ενωρίτερα) και η επισκευή ή η αλλαγή κάποιου εξαρτήματος δεν παρατηρείται πριν τα 100.000 χμ. Το κόστος της πιθανής επισκευής είναι ελάχιστο.

ozio_gallery_nano